середу, 18 жовтня 2017 р.

Подорож цікавими стежками по «Країні Міцного Здоров`я»

Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
Говорять, що здоров`я – найцінніший скарб людини.  Про те як стати здоровими і зберегти цей скарб, ми дізнавалися сьогодні на годині спілкування. В рамках ІІІ Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек під гаслом "Шкільна бібліотека - за здоровий спосіб життя" в нашому класі було проведено гру - подорож по «Країні Міцного Здоров`я». Подорожуючи різними стежками діти розширювали уявлення про здоровий спосіб життя, розвивали бажання вести активний спосіб життя, берегти і зміцнювати здоров`я; прищеплювали інтерес до занять фізкультурою і спортом; виховували добрі звички.



                                   Більшого немає багатства
Як здоров’я наше!
На радість усім і татові й мамі
Ростіть усі здорові і гарні.












Немає коментарів:

Дописати коментар