пʼятницю, 6 грудня 2019 р.

Тато, мама, я – спортивна сім’я

Будьмо радісні й здорові, спритні, дужі та бадьорі
Хто з фізкультурою на ти,
В житті досягне він мети.
Щоб здоров’я було в нормі
Треба бути у спортивній формі.
     Спорт актуальний у будь-яку пору року. Займатися фізкультурою корисно, веселою фізкультурою подвійно. Адже кожна хвилина занять спортом продовжує життя людини на одну годину, а веселим - на дві.
6 грудня, учні  4-В класу зі своїми батьками  зібралися разом, щоб отримати заряд бадьорості, блиснути ерудицією , позмагатися у силі, спритності, винахідливості і повболівати за ті дружні родини, які прийшли, щоб взяти участь у змаганнях «Тато, мама, я – спортивна сім’я».
       Діти з нетерпінням чекали, коли разом з татом і мамою зможуть випробувати свої сили, виконуючи естафети, демонструючи вольові якості, спритність і командну згуртованість. І не лише діти, а й батьки старанно та зі спортивним запалом долали перешкоди.
       Усі учасники змагань були нагороджені грамотами та медалями.

І батьки, і діти отримали незабутні враження та масу позитивних емоцій від активно проведеного дозвілля у сімейному колі.
















































Немає коментарів:

Дописати коментар