Книга природи - це не просто захоплюючі прогулянки в поле, в ліс, на луки, до річки. Це уроки мислення під блакитним небом, це "живе, безпосереднє сприймання образів, картин, явищ, предметів навколишнього світу...".
На думку Василя Олександровича Сухомлинського , уроки мислення повинні розвивати спостережливість дітей, накопичувати конкретний природний матеріал.
"Дивись так, що побачити, слухай так, щоб почути"- під такою назвою пройшов урок мислення у нашому класі. Другокласники розширювали уявлення про красу природи восени, спостерігали за змінами у природі, розвивали зв'язне мовлення, вчилися складати колективну казочку "Подорож осіннього листочка".
На думку Василя Олександровича Сухомлинського , уроки мислення повинні розвивати спостережливість дітей, накопичувати конкретний природний матеріал.
"Дивись так, що побачити, слухай так, щоб почути"- під такою назвою пройшов урок мислення у нашому класі. Другокласники розширювали уявлення про красу природи восени, спостерігали за змінами у природі, розвивали зв'язне мовлення, вчилися складати колективну казочку "Подорож осіннього листочка".
Немає коментарів:
Дописати коментар